Geen Gedoe Met Kwaliteit
30 Dagen Op Proef & Tot 3 Jaar Garantie
Geen Gedoe met Betalen
iDeal • Klarna • in3
Geen Gedoe Met Veiligheid
Alle Laptops Volledig Windows 11 Proof
Geen Gedoe Met Kwaliteit
30 Dagen Op Proef & Tot 3 Jaar Garantie
Geen Gedoe met Betalen
iDeal • Klarna • in3
Geen Gedoe Met Veiligheid
Alle Laptops Volledig Windows 11 Proof
Heb je een vraag over service, garantie of retourneren? Meld eenvoudig een defect, serviceverzoek of herroeping binnen 30 dagen via ons centrale serviceformulier. Wij reageren snel en denken met je mee.
Heb je een probleem met je laptop of accessoire? Of heb je een servicevraag? Gebruik het formulier om je melding in te dienen. We kunnen dan binnen 1 dag reageren.
Je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te herroepen. Na herroeping heb je nog eens 14 dagen om het product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten terug. De kosten voor het terugsturen van het product bij herroeping zijn voor eigen rekening, tenzij het product bij aankomst defect of verkeerd geleverd is. We verrekenen eventuele retourkosten met de terugbetaling.
Om gebruik te maken van je herroepingsrecht kun je het formulier invullen. We verwerken je verzoek zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.
Let op: tijdens de zichttermijn mag je het product bekijken en beoordelen zoals je dat ook in een winkel zou doen. Als het product verdergaand is gebruikt, kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen. We zullen dit altijd eerst kenbaar maken en je de gelegenheid geven om te reageren.
De garantie geldt bij defecten die zijn ontstaan door normaal gebruik en niet door schade of onjuist gebruik. Voorbeelden van zaken die wel onder de garantie vallen:
Als er een probleem is, proberen we dit altijd eerst op te lossen met een reparatie of vervanging. Is dat niet mogelijk, dan bieden we een gelijkwaardig vervangend product. Je hebt altijd recht op ontbinding van de overeenkomst en daarmee je geld terug. We zorgen ervoor dat je altijd zonder gedoe geholpen wordt.
Er zijn situaties waarin we geen garantie kunnen bieden. Denk aan:
Hoewel bovenstaande zaken niet onder de garantie vallen, willen we vanuit onze expertise uiteraard graag kijken hoe we je probleem kunnen oplossen.
Naast onze eigen garantie heb je als consument recht op wettelijke garantie. Dat betekent dat een product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten, ook als de 12 maanden zijn verstreken.
Meer weten over je rechten? Bekijk de uitleg van deze betrouwbare bronnen:
We geloven in duurzame oplossingen, niet in discussies. Dus ervaar je een probleem? Neem contact op — we denken liever mee dan dat we gaan wijzen naar voorwaarden.
Onze formele garantie duurt 12 maanden, maar dat betekent niet dat je er daarna alleen voor staat. Gaat er na die tijd iets stuk? Dan kijken we graag samen naar een oplossing. Denk aan een betaalbare reparatie, advies of het vinden van een passend alternatief.
We willen verspilling voorkomen en vinden het belangrijk dat onze producten zo lang mogelijk meegaan en niet worden weggegooid. Duurzaamheid betekent ook: klantrelaties onderhouden, óók als het lastig wordt.